tirsdag 4. november 2014

Praksis uke 42 + 43


Da vi hadde praksis i uke 42 + 43 var jeg på Fresh Interiør med Emilie. Der har jeg fått mye varierte oppgaver, og prøvd ut mye forskjellig. I løpet av to uker har jeg vært alt fra personlig assistent til kjøkkendesigner. De har et stort showroom på 450kvm i Jessheim med så mange flotte kjøkken og bad. De har varer som ikke alle har! Unike servanter og flotte fliser. Anbefaler alle å ta en titt.

Fresh Interiør feiret også sitt 5 årsjubileum den første uken. Veldig gøy at de hadde dette akkurat da vi skulle være der. De første dagene var veldig hektiske, og jeg fikk oppgaver som f.eks. å blåse opp ballonger, handle inn mat- og drikkevarer, merke brosjyrer etc. Det var jo moro det også!

På jubileumsdagene kom det noen leverandører og profesjonelle, og vi fikk da muligheten til å prate med dem. Kokker var tilstede og lagde mye god mat!
Det var litt stille for meg og Emilie, så de måtte finne på litt morsomt til oss. Vi fikk da en oppgave om å dra ut å kjøpe hyller for å kle disse inn med rustikke tepper til å utstille fliser på.


Winner er et kjøkkenprogram mange forhandlere bruker. Det er litt mer avansert enn det jeg er vandt til men det gikk veldig fint! Vi fikk først en oppgave som vi skulle følge, og deretter kunne vi lage vårt eget kjøkken etter riktig mål. Det var ikke ofte det var en eller to ledige pcer men vi fikk prøvd oss et par ganger. Den siste dagen i praksis fikk vi laget vårt eget drømmekjøkken sammen. 

Jeg har lært mye mens jeg har vært i praksis denne perioden. Fått lært meg et nytt program, lært mer om forskjellige kjøkken og leverandører, også bad + litt mer.
Jeg har kanskje ikke drevet mye med oppgaver som er relatert til faget vårt hele tiden men, likevel fått mye ut av disse to ukene. De som jobber der er utrolig hyggelige alle sammen og det var så koselig. 



Mange forskjellige servanter i krystall, mosaikk osv. Utrolig flotte.

Hyllene vi satt opp og "trekte" om.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar